Min första skoldag!

Tjenare. Började 1:an idag på gymnasiet. Så härligt. Denna skolan är så mycket bättre än den jag gick på förut, lärarna är super bra, som jag har fått intrycket av. Klassen, känner en hel del men började prata lite smått med en tjej, hon verkar super snäll och våglig. Min typ!
Var bara i skolan i typ 2h. Sen när jag kom hem tvätta jag min cykel och pumpa däcken, eller pappa gjorde de ;) Va med några vänner ett tag också. Halv 5 kom Hannah, då vi stack till stallet. Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Ska ta och lägga mig alldeles stax, dagen har tagit slut på mig.
Höll på med ett schema men orkar inte göra klart det, så det kommer upp imorgon istället.
 
Sovmorgon imorgon, så det kommer ANTAGLIGEN ett inlägg innan jag drar till skolan! ;)
 
By, Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0