Saknar

Nu ska S vila ytterligare en vecka, och ska gå med linda på andra benet också! Mest för att få henne helt frisk, så att de sen inte blir värre om man börjar för tidigt! Så vi kom fram till de, och hovslagaren kommer igen nästa onsdag. (Hon går utan skor)
Men kan säga att jag saknar ridningen otroligt, lite mer än en vecka sen som jag red sist.. Sjukt sjukt tråkigt, men sen samtidigt får jag tänka positivt, och att de kunde ju varit värre än vad de är nu. Och tänka på allt roligt man kan göra sen när hon hittat tillbaka igen :) och ska verkligen tacka min bästa mamma för allt hon gör för mig, ställer upp alltid. För man kan ju verkligen inte säga att ridsporten är billig, nej nej nej. Världens bästa mammi<3

Ska nu slänga mig i sängen, snacka med lite med fina vänner på kik och bara tänka på hur sjukt bra jag igentligen har de, även om dagarna kommer då allt är rent åt skogen, så har jag verkligen de superbra. Världens mest grymmaste päron, underbara vänner, finaste ponnyn, är i ett stall med allt, STORT ridhus (70x50), STOR paddock (50x100), dressyrbana, stort fint stall. bästa medryttaren t S (ida), Ja vad mer ska jag begära? Jag har de bäst, seriöst.

Sov gott alla fina, natti ;*
//Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0