lyckas inte..

rubriken lyder, lyckas verkligen inte med att hålla igång bloggen. verkligen sämst på det, men har mycket i skolan, och läxor samt stallet och ska försöka umgås med vänner också. lite tajt med tid för att blogga då, men men.. ska i allafall försöka på nytt nu igen. 
nu till lite vad som hänt sen sist jag bloggade:
 
sandra har ju varit "skadad", haft en rejäl stukning på höger fram ben. så de blev vila i ungefär 2 veckor. men nu är vi på god väg framåt, och har kommit igång med galopp också. så de är sjukt härligt. om en vecka börjar vi med små hinder och lite "hårdare" pass. hon har nog gått ner en del i vikt också, så ska öka höet har jag tänkt. 
sen har det inte hänt så mycket mer med just sandra, bara ridit och fixat allt i stallet. 
 
ida har sovit hos mig nu i 3 nätter. mys på hög nivå! inte ofta man har sällskap på vardagar m.m, men är sjuk så hon har "tagit hand" om mig lite. gulligt!
 
har studiedag idag ju, så ska inte göra så mycket.. mår fortfarande inte helt 100.. men stallet vid halv 2, bästa clara rider S åt mig eftersom jag inte mår bra. och vill inte anstränga mig så mycket då! ikv blir de lite firande för mammas kompis barn. kul :)
 
får hoppas på att jag är bättre imorgon så jag kan dra mig till skolan. så långtråkigt att bara sitta hemma ju :(
men ha de bäst, puss haj ;*
 
~Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0