Tråkig blogg?!

Just nu ser bloggen tråkig och ointressant ut. Men det ska ändras på, snart så möljigt. Testsnitt och lite på desigenen ska ändras, färg på saker osv. 
 
Detta är ju mitt första inlägg på denna bloggen. Så kommer att skriva fakta om mig antagligen lite senare idag. Kommer snart vänner till mig så ska vi ha tjejkväll nu innan skolan börjar igen. 
Kan ju ta och berätta att jag börjar gymnasiet nu så är liite nervös. Men är ändå ganska lugn. Men på måndag när jag börjar.. Herregud vad nervös jag kommer vara. Kommer säkert inte kunna sova. haha! 
 
Btw, min dator gick i sönder på onsdes så köpte ny i torsdes, snabba puckar! ;) Så har bara en bild på datorn :( Hade kanske 15000 foton på min gamla dator, kul ju :( 
 
By, Ida! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0