godmorgon

godmorgon alla, hoppas ni sovit gott. ska slänga i mig lite frukost nu, sen byta om till stallkläder och hämta ida efter det. ska mocka och fixa sjukhage till S, och ta av lindan. om vi hinner ska jag få ida till att putsa tränset och jag sadlen. ska även kolla genom vilka schabrak som ska tvättas osv! 
 
ska iväg i eftermiddag, så får kolla med ida om hon kan sticka upp till stallet senare och linda benet samt släppa in S. annars får jag fixa de på nåt vänster :)
 
aja, nu efter stallet så ska vi även bort en snabbis till min bonussyster och fira henne lite, innan vi ska till nästa ställe. mys pys :)
 
men ska äta lite frulle nu, vi hörs sen. kommer lite bilder under dagen också! :)
 
puss //Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0